electrical-panels

ساخت وبلاگ

در تابلوهای برق که دارای سطح جریان بالایی هستند از کابل‌کشی استفاده نمی‌کنند و به‌جای آن از شینه کشی استفاده می‌کنند. شینه های تابلو برق طبق جریان استاندارد مشخصی تعیین می‌شوند. همین‌طور برای شینه کشی باید طبق اصول و قوانین خاصی پیش بروید که در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

شینه چیست؟

از شینه های مسی در تابلوها برای منتقل کردن برق استفاده می‌کنند. همچنین لازم به ذکر است که در ولتاژهای پایین از کابل و سیم کمک می‌گیرند اما هنگامی‌که جریان مصرف‌کننده افزایش می‌یابد از شینه های مسی برای این کار استفاده می‌کنند. به همین دلیل در زمان خرید تابلو برق صنعتی باید به حداکثر ولتاژ آن و استفاده از شینه یا سیم را در نظر بگیرید.

شینه کشی در تابلو برق

برای ساخت تابلوهای برق که جریان بالایی را دارند از شینه بندی استفاده می‌کنند. به این دلیل که در این تابلو برق‌ها از کابل‌کشی نمی‌توان استفاده کرد و برای کنترل و مدیریت جریان برق در این تابلو برق از شینه بندی استفاده می‌کنند. شینه بندی در صنعت تابلو برق دارای اهمیت زیادی و اصول و نکات خاص خود را دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید.

شینه کشی تابلو برق

علت اصلی شینه کشی در تابلو برق

همان‌طور که اشاره کردیم در حالت عادی برای تابلوهایی که جریان آن‌ها از ۱۲۵ آمپر بالاتر باشد به‌جای کابل‌کشی از شینه کشی استفاده می‌کنند. دلیل این مسئله این است که به خاطر حجم بالای سیم، کابل و آمپر بالا نمی‌توان از سیم استفاده کرد، برای مثال در یک‌فاصله ده سانتی‌متری نمی‌توان کابل هفتاد را خم کرد چراکه از انعطاف کافی برخوردار نبوده و نمی‌توان آن را به مکان دلخواه جابجا کرد.

به همین دلیل در زمان خرید تابلو برق ساختمانی نیز این بهتر است به این مسئله توجه کنید تا از ابتدا درباره راه‌اندازی تابلو برق تصمیم بگیرید، به‌این‌ترتیب که اگر می‌خواهید از شینه کشی استفاده کنید از تابلوهای برق ساختمانی که جریان آن‌ها بالای ۱۲۵ آمپر است استفاده کنید و اگر می‌خواهید از روش سیم‌کشی تابلو برق استفاده از مدل‌هایی از تابلو برق ساختمانی استفاده کنید که جریان آن‌ها کم‌تر از ۱۲۵ آمپر است.

مهم‌ترین نکات درباره شینه کشی در تابلو برق

  • جلوی افتادن خش بر روی سطح اتصال شمش، سمباده زدن و سنگ گرفتن بر روی پلیسه ها و ضایعات که در اثر سوراخ‌کاری درست می‌شود را بگیرید. این مسئله باعث می‌شود که سطح اتصال شینه نامرتب شده و یکدستی آن از بین برود که درنتیجه این کار موجب اختلال درروند جریان شده، به‌طوری‌که جریان به‌خوبی از آن عبور نمی‌کند و حرارت و گرمای زیادی را در آن نقطه ایجاد می‌کند.
  • مکان وصل شدن دو شمش را با ماده‌های مخصوص از بین برنده چربی مثل تینر به‌طور کامل تمیز کنید و سپس بر روی آن‌ها از گریس‌های خاص برای این کار استفاده کنید تا از مسائلی مثل سولفات شدن و ایجاد چربی بین دو شمش در طول زمان پیشگیری کنید.
  • گوشه‌های تیز شینه ها که به دلیل برشکاری به وجود می‌آیند باید با سوهان تمیز و پرداخت شوند. گوشه‌های تیز همان بخش‌هایی هستند که موجب ایجاد قوس یا آرک الکتریکی می‌شوند.

تعیین ابعاد شینه کشی در تابلو برق

تعیین و حساب کردن ابعاد شینه کار راحت و ساده است و فقط کافی است تا با در نظر گرفتن جریان اسمی کلید، اندازه لازم شینه را با کمک جدول‌های استاندارد انتخاب شینه مسی به دست آورید.

استانداردهای شینه کشی در تابلو برق

  • برای وصل شدن کامل دو شینه به همدیگر، شینه فرعی یا همان شینه ای که دارای آمپر کم‌تری است باید به‌اندازه سطح یک مربع به‌اندازه همان شینه به باسبار متصل باشد.
  • تعداد پیچ و سوراخ‌های برای وصل شدن کامل دو شمس یا شینه به همدیگر با باسبار حداقل باید ۸۰ عدد باشد.
  • جریان لازم در باسبار یا همان شینه اصلی که برای انشعاب دیگر تجهیزات تعیین می‌شود باید حدود یک و نیم برابر جریان کلید اصلی باشد. علت این مسئله هم این است که در حالت عادی بر روی باسبار تعداد زیادی سوراخ برای انشعاب و متصل کردن دیگر شینه ها وجود دارد، به همین دلیل سوراخ کردن موجب کم‌تر شدن سطح مقطعی شینه می‌شود.
  • زاویه خم شینه نباید کم‌تر از ۹۰ درجه باشد، چراکه در این بخش خم‌شده مولکول‌های شینه مسی از هم دیگر جداشده و درنهایت مقاومت آن‌ها بالاتر رفته و موجب کاهش جریان مجاز در آن بخش می‌شوند. به همین دلیل زاویه خم را بهتر است بالاتر از ۹۰ درجه تعیین کنید.

عوامل مهم در آرایش شینه ها

·  میزان انعطاف‌پذیری شینه برای کارکرد مورد انتظار

·  میزان مهم بودن بار و وضعیت محیطی مانند رطوبت، دما، آلودگی‌های محیطی و غیره

·  به‌صرفه بودن ازلحاظ قیمت و نحوه عملکرد

·   وضعیت فنی

·   ایجاد و حفظ امنیت نیروی کاری

·   راحت بودن نحوه طراحی و تعبیه آن

·   پیش‌بینی کردن میزان گسترش و آپدیت

 

شینه کشی

اصول و قوانین رایج در شینه کشی در تابلو برق

شینه کشی در تابلو برق دارای اصول و قوانینی مانند زیر است:

  • در موقع متصل کردن دو شینه به همدیگر دقت کنید که شینه ای که دارای کمترین آمپر است به‌عنوان شینه فرعی مشخص می‌شود.
  • زاویه خم شینه حتماً باید بیش‌تر از ۹۰ درجه باشد.
  • در حالت معمول جریان از روی شینه عبور می‌کند درنتیجه هر شینه که سطح تماس بیش‌تری را داشته باشد به همان میزان جریان بیش‌تری را از خود عبور می‌دهد. در اصل هر شینه یا شمش که ظاهر مستطیلی دارد سطح تماس آن نیز مساوی محیط آن مستطیل است.
  • برای وصل کردن شینه ها به همدیگر از تجهیزاتی به اسم پانچ شینه استفاده می‌شود.
  • اگر در هر فاز از تابلو برق تعداد شینه ها بیش‌تر از یک عدد باشد، باید میان شینه ها یک‌فاصله به‌اندازه قطر هر شینه درست کرد.
  • به‌طورکلی در محاسبه‌های شینه کشی، اندازه شینه در شکلی که به فاز ربط داشته باشد به‌اندازه ۱۰۰ و ۱۰ در نظر گرفته می‌شود، در این حالت جریان واردی به تابلو را باید ضربدر ۱.۵ کنند.
سخن پایانی

در این مقاله درباره شینه کشی در تابلو برق، دلایل شینه کشی در آن، استانداردها و قوانین شینه کشی تابلوهای برق صحبت کردیم. همان‌طور که می‌دانید تابلوهای برق به دلایل وظیفه خاصی که بر عهده‌دارند از اهمیت بالایی برخوردار هستند و بهتر است برای هر مکانی که در نظر دارید از تابلو برق استفاده کنید، نوع باکیفیت و استاندارد آن را تهیه کنید تا در آینده دچار مشکلات خطرناک امنیتی و فیزیکی نشوید.

یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌کننده تابلو برق‌های مختلف، گروه فنی مهندسی پرشین تکنیک است شما می‌توانید برای سفارش تابلو برق در تهران به‌راحتی به‌صورت حضوری یا از طریق اینترنت سفارش خود را ثبت کرده و تابلو برق موردنظر خود در مدل‌های متنوع و باکیفیت را بهترین قیمت ممکن از پرشین تکنیک تهیه‌ کرده و خریداری کنید.

منبع

electrical-panels...
ما را در سایت electrical-panels دنبال می کنید

برچسب : تابلو برق, نویسنده : sahar بازدید : 95 تاريخ : پنجشنبه 28 مهر 1401 ساعت: 11:23

حالا سوالی که برای افرادی که با تور کیش از تهران سفر می کنند پیش خواهد آمد این است که بهترین سوغاتی های کیش چیست؟ در این مطلب شما را با این موضوع آشنا خواهیم کرد.

تصویر
کدام خوراکی ها به عنوان سوغاتی کیش شناخته می شوند؟
فکر می کنم پاسخ به این سوال آسان باشد. کیش یک جزیره است که تعداد زیادی از مردم آن به شغل ماهیگیری مشغول هستند و این باعث می شود که ماهی و میگو آن حرف نداشته باشد. اگر به کیش سفر کرده باشید و از غذاهای دریایی آن خورده باشید، متوجه می شوید که مزه آن ها بی نظیر است و هیچ کجای دیگر یافت نخواهد شد.

شما می توانید از ماهی های مشهور جزیره کیش مانند ماهی تن، هامور، سرخو، مقوا، سنگسر، ساردین و ... به عنوان سوغاتی استفاده کنید و خوشمزه ترین ماهی ها و میگوها را به عزیزان خود هدیه کنید. البته لازم به ذکر است که قیمت محصولات دریایی در کیش مناسب تر است.

در رابطه با میگو کیش اگر بخواهیم به صورت مختصر توضیح دهیم باید گفت که مهم ترین محصول دریایی کیش محسوب می شود و شاه میگویی به نام لابستر، معروف ترین آن ها می باشد. مطمئن باشید که لابستر سوغاتی فراموش نشدنی خواهد شد. تعداد زیای از افرادی که با تور کیش از شیراز سفر می کنند، از این گزینه به عنوان سوغاتی استفاده می نمایند.

از حنا به عنوان سوغاتی زینتی استفاده کنید
اگر به این جزیره سفر کرده باشید، تزئینات بانوان جنوبی با حنا را حتما مشاهده کردید. البته این موضوع در فیلم ها و مستندهایی که از جزیره پخش می شود نیز دیده می شود. در حالت کلی بانوان جنوبی دارای لباس و ظاهری خاص هستند که به صورت سنتی از قدیم وجود داشته و حنا نیز جزء آن می باشد.

به همین دلیل بهترین و مرغوب ترین حنا را می توانید در کیش پیدا کنید. این یکی از بهترین سوغاتی های کیش می باشد و البته می تواند مختص بانوان بوده و یا حتی می توانید از آن در مراسم حنابندان استفاده کنید.

خرید پوشاک به عنوان سوغاتی
همین که وارد کیش شوید با مراکز خرید زیادی رو به رو خواهید شد که انواع و اقسام لباس ها و اجناس مختلف را ارائه می نمایند. شما می توانید هر کیفیت و برندی که بخواهید را در این پاساژها پیدا کنید و با قیمتی مناسب آن ها را خریداری نمایید.

کیفیت و تنوع این اجناس به قدری بالاست که تعدادی از افراد هر ساله به این جزیره سفر می کنند تا تمامی خریدهایشان را از آنجا انجام دهد. حالا با توجه به این توضیحات، به نظر شما نمی توانیم از پوشاک به عنوان سوغاتی استفاده کنیم؟

خرید لباس های مختلف و زیبا برای عزیزانتان قطعا می تواند آن ها را خوشحال کند.

نظر شما در رابطه با صنایع دستی به عنوان سوغاتی چیست؟
بانوان این جزیره بسیار هنرمند هستند. به این دلیل شما می توانید انواع و اقسام صنایع دستی را در جزیره کیش پیدا کنید. زیبایی این صنایع دستی واقعا خیره کننده بوده و برای افرادی که عاشق هنر هستند، به عنوان بهترین سوغاتی محسوب می شود.

این صنایع با استفاده از وسایلی مانند سنگ های خاص دریا، مرجان و پولک ساخته می شود و اصالت جزیره کیش در آن به وضوح دیده می شود.

البته محصولاتی نیز وجود دارند که با حصیر درست می شوند و دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در آخر می توان به گلیم سوزنی و زیورآلات خاص نیز اشاره کرد.

انواع قهوه و شکلات به عنوان سوغاتی خاص
جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد تجاری محسوب می شود و این موضوع باعث شده تا تنوع قهوه و شکلات در آن بسیار زیاد باشد. شاید این محصولات به صورت بومی به کیش تعلق نداشته باشند ولی به همان دلیلی که بیان کردیم، شما می توانید انواع مراکز خرید قهوه و شکلات را در کیش پیدا کنید و از تنوع و جذابیت آن ها تعجب نمایید. مطمئن باشید که این دو محصول بهترین قیمت را در کیش دارند.

انواع برندهای فوق معروف قهوه مانند علما، کاوندیش، لینت، الیت، فراگاتا، ایگل پریمیوم، اتی، کلاسنو، گیلیان و ... در این جزیره به راحتی پیدا می شود و شما می توانید از آن به عنوان بهترین سوغاتی برای افرادی که عاشق قهوه هستند استفاده نمایید.

خرما و مرکبات
جزیره کیش دارای آب و هوای گرمسیری و شرجی بوده و به دلیل داشتن خاک بسیار مناسب، بهترین خرما و مرکبات را دارد. نخل های بسیار زیادی در سراسر این جزیره دیده می شوند که گواه این موضوع می باشند. شما می توانید بهترین و باکیفیت ترین انواع خرما و رطب، به همراه مرکبات را از کیش بخرید و به عنوان سوغاتی یا مصرف شخصی به منزل ببرید.

البته فرآورده های کناره مانند عسل خرما، چیپس خرما و شیره خرما نیز می توانند به عنوان یکی از بهترین و خوشمزه ترین گزینه ها برای سوغاتی محسوب شوند.

منبع

electrical-panels...
ما را در سایت electrical-panels دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sahar بازدید : 118 تاريخ : سه شنبه 26 مهر 1401 ساعت: 15:35

http://ghamary.blogside.ir/post/1/

https://anahitaattarian.deyblog.ir/post/3

https://electrical-panels.niloblog.com/p/15/%D8%B9%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D8%B9%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D9%87

https://electrical-panels.niloblog.com/p/18/%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7

https://electrical-panels.niloblog.com/p/17/%D8%B9%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D9%81%D8%AA%D9%88%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85%DB%8C%DA%A9-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D9%81%D8%AA%D9%88%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85%DB%8C%DA%A9

https://electrical-panels.niloblog.com/p/16/UV400-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5-%D8%B9%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C-UV400

http://insta-dashboard.blogfa.com/post/51

http://insta-dashboard.blogfa.com/post/52

http://insta-dashboard.blogfa.com/post/54

http://insta-dashboard.blogfa.com/post/53

https://electrical-panels.blog.ir/1401/06/28/polarized

https://electrical-panels.blog.ir/1401/06/28/UV400

https://electrical-panels.blog.ir/1401/06/28/photochromic

https://electrical-panels.blog.ir/1401/06/28/expensive-sunglasses

http://mrkhoshkbar.avablog.ir/post/44/polarized

http://mrkhoshkbar.avablog.ir/post/45/UV400

http://mrkhoshkbar.avablog.ir/post/46/photochromic

http://mrkhoshkbar.avablog.ir/post/47/expensive-sunglasses

http://electrical-panels.aramblog.ir/post/10

http://electrical-panels.aramblog.ir/post/11

electrical-panels...
ما را در سایت electrical-panels دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sahar بازدید : 130 تاريخ : سه شنبه 26 مهر 1401 ساعت: 14:12

خرید عینک آفتابی یکی از موارد جالبی است که در آن همزمان به چند فاکتور مهم پرداخته می‌شود. بیش از هر مورد دیگری دو آیتم زیبایی و سلامتی را می‌توان از اهداف اصلی این خرید به‌شمار آورد. دو مورد محافظت از چشم‌ها با نمونه‌ای از عینک‌های آفتابی استاندارد و استفاده همزمان از استایل شیک‌پوشی، به‌تنهایی آنقدر جذاب و دلنشین هستند که افراد را برای چنین خریدی به فروشگاه‌ها بکشانند.

همزمان با آگاهی از تنوع محصولات و مزایای کاربردی هر یک، هشدارهایی که نسبت به نمونه‌های تقلبی این محصولات دریافت می‌شود، افراد را نسبت به انتخاب محل و شیوه خرید حساس‌تر می‌کند.

برای مثال در سال‌های اخیر نمونه‌های زیادی از عینک آفتابی وارد بازار شده که علیرغم داشتن ظاهر موجه و برچسب نام و نشان فیک و غیراصل بوده و خرید آنها در نهایت به ضرر و زیان مشتری تمام شده است.

این موضوع همزمان با بالا رفتن سطح دانش عمومی نسبت به مضرات تابش مستقیم اشعه ماوراء بنفش خورشید به چشم غیر مسلح باعث شده افراد تلاش بیشتری را برای خرید عینک آفتابی از منابع معتبر داشته باشند.

خوشبختانه با وجود مراکز فروش با اعتبار و فروشگاه‌های عرضه کننده این ملزومات با گارانتی اصالت محصول، امروزه دسترسی به کالای اصل آسان‌تر از گذشته مقدور است.

خرید عینک آفتابی: چرا آنلاین؟ چرا حضوری؟

طرفداران هر یک از روش‌های خرید آنلاین و حضوری، دلایلی برای برتری روش دلخواه خرید خود بیان می‌کنند:

خرید حضوری یا همان روش کلاسیک که طی سال‌ها تنها شیوه انجام معامله در دنیا بوده است، برای گروهی که به آن عادت دارند با لمس و مقایسه عینی کالا همراه بوده و لذت‌بخش و قابل قبول است. مراجعه به فروشندگان عرضه کننده محصولات فیلد کاری عینک آفتابی، دیدن نمونه‌های متنوع و بحث و گفتگو درباره هر یک از آنها در کنار مشاوره حضوری و دریافت راهنمایی‌های لازم در مورد ویژگی‌های چنین خریدی به‌نوبه خود می‌تواند جذاب و لذت‌بخش باشد.

اما از طرفی باید به مشکلات این روش نیز توجه داشت. با بزرگ شدن شهرها و افزایش ترافیک، مسیر رسیدن تا فروشگاه‌ها زمان زیادی از افراد می‌گیرد. کاری که انجام آن با توجه به مشغله افراد در زندگی شهرنشینی، کمبود زمان و ارزش آن، برای بسیاری از ما مقدور نیست.

یکی دیگر از معایب خرید حضوری، محدودیت نمونه‌های قابل مشاهده و کاهش امکان استفاده از تنوع موجود و مقایسه مدل‌هاست. حتی با صرف زمان طولانی برای جستجو در فروشگاه‌های عرضه کننده عینک آفتابی نمی‌توان تعداد زیادی از این محصولات را در یک یا چند روز دید.

این در حالی است که جستجوی اینترنتی برای دیدن تنوع محصولات عینک آفتابی در زمان بسیار کوتاه‌تر، تعداد به‌مراتب بیشتری از مدل‌های موجود را به شما معرفی کرده و دامنه حق انتخاب شما را گسترده‌تر می‌کند.

مزیت دیگر خرید اینترنتی عینک آفتابی، امکان دریافت تخفیفات بیشتر و نیز مقایسه همزمان قیمت‌ها و مدل‌هاست. استعلام قیمت عینک آفتابی از طریق سایت‌های معتبر عرضه کننده این محصولات، فرصت استثنایی برای مشتریان پدید می‌آورد تا به‌طور همزمان از ده‌ها سایت فروش اینترنتی و منابع موجود در فضای مجازی استفاده کرده و با مقایسه نمونه‌های عینک آفتابی از جهات مختلف، انتخاب هوشمندانه‌ای را رقم بزند.

با این وجود برای علاقمندان به سبک کلاسیک خرید عینک، وجود فروشگاه‌های عرضه کننده این محصولات نیز به‌نوبه خود ارزشمند است.

خرید آنلاین عینک آفتابی: یک تیر و چند نشان!

دنیای ارتباطات و بالا گرفتن کاربردهای وسیع اینترنت در جنبه‌های مختلف زندگی این روزها شکل ظاهری شهرها را تغییر داده و شیوه‌ها و روش‌های نوینی را برای انجام کارها در اختیار شهروندان قرار داده است.

استفاده از مبادلات آنلاین، روش‌های آسان و مطمئن پرداخت، امکان رصد کالا بدون حضور در محل فروش و کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان هر یک جنبه‌ای از مزایای خرید اینترنتی به‌شمار می آیند.

هنگامی که عینک آفتابی را از طریق فضای مجازی تهیه می‌کنیم، از نخستین مرحله این خرید تا آخرین بخش اجرای آن، از خدمات متنوعی بهره‌مند خواهیم شد.

در گام نخست حق انتخاب کامل در مورد زمان خرید داشته و می‌توانیم در هر ساعت از شبانه روز و هر روز هفته که مایل باشیم این خرید را انجام دهیم.

باز بودن درگاه‌های خرید در همه زمان، هم‌چنین امکان مقایسه قیمت‌ها و خریدی به‌صرفه‌تر را برای ما ایجاد می‌کند.

اعلانات درج شده و مقالات و آگهی‌های ثبت شده در سایت‌ها و فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات متنوع عینک آفتابی نیز، به ما در کسب آگاهی لازم در مورد محصولات عرضه شده و نیز اطلاعات کلی درباره انواع عینک‌های آفتابی، مزایا و الزامات کاربردی هر یک و نیز قیمت هر محصول، معرفی نمونه‌های مشابه و ده‌ها مورد دیگر کمک می‌کند.

در خرید اینترنتی عینک هم‌چنین می‌توانید از استانداردهای اعمال شده در تولید کالایی که می‌خرید آگاه شده و آنها را از طریق دنیای وسیع و بی‌انتهای مجازی دنبال کنید.

و در پایان…، عینک آفتابی را از طریق آنلاین ارزان‌تر بخرید!

در نهایت، خرید عینک آفتابی از طریق اینترنت همواره با قیمت بسیار پایین‌تری صورت می‌گیرد. دلیل این موضوع حذف واسطه‌ها از چرخه خرید است که هم برای مشتری و هم برای فروشنده مفید بوده و می‌تواند به خریدی موفق و مقرون به صرفه منتهی شود.

حذف هزینه سفرهای درون شهری که بابت خرید حضوری پرداخت می‌کنید، صرفه‌جویی در زمان و سرعت و سهولت این روش خرید هر یک مزایای دیگری هستند که در خرید اینترنتی به آن دست می‌یابید.

امکان مشاهده کالا از طریق آنلاین و دریافت اطلاعات جانبی در مورد آن نیز از دیگر مواردی است که در این شیوه خرید عینک آفتابی تجربه خواهید کرد. هم‌چنین شما می‌تواید خرید خود را در چند دقیقه انجام داده و نسبت به پرداخت مطمئن و بی‌دغدغه وجه آن از طریق آنلاین نیز آسوده خاطر باشید.

در فروشگاه عینک فراشاد با در اختیار داشتن کلیه این امکانات، خریدی دلچسب و موفق را تجربه کنید!

منبع

electrical-panels...
ما را در سایت electrical-panels دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sahar بازدید : 333 تاريخ : سه شنبه 26 مهر 1401 ساعت: 13:24

از دو روش می‌توانید به جزیره زیبای کیش سفر کنید؛ ماشین و هواپیما. با وجود اینکه اغلب مسافران با هواپیما و تورهایی مانند تور کیش از تهران به این جزیره سفر می‌کنند؛ اما سفر با خودروی شخصی نیز یکی از راه‌های هیجان انگیز و جذاب برای رسیدن به کیش است. در صورتی که در این جزیره خودروی شما دچار مشکل و ایراد بشود شما می‌توانید با مراجعه به یکی از تعمیرگاه‌های خودرو در این جزیره مشکل خود را رفع کنید.

ما در این مقاله لیستی از تعمیرگاه‌های بسیار مجهز را در سراسر جزیره برای شما آماده کرده‌ایم. در ادامه اسامی و آدرس و شماره تماس این تعمیرگاه‌ها آورده شده است تا شما بتوانید در هر زمان به نزدیک ترین آن‌ها مراجعه کنید و مشکل ماشین خود را رفع کرده و به سفر خود ادامه دهید.

تعمیرگاه آسان موتور
یکی از مراکز تعمیر خودروی حرفه‌ای و مجهز در کیش، تعمیرگاه آسان موتور است. در این تعمیرگاه انواع خدمات تنظیم موتور، تنظیم دیاگ، شستشوی انژکتور و غیره انجام می‌شود. استفاده از این تعمیرگاه مزایای خود را دارد که برخی از آن‌ها شامل تشخیص درست و سریع ایرادات ماشین و هزینه‌های منطقی و مناسب آن است. در تعمیرگاه آسان موتور کیش تعمیرات خودروی شما در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌شود تا شما بتوانید به ادامه تفریحات خودتان بپردازید و سفر خود به جزیره کیش لذت ببرید.

آدرس: کیش – بلوار ایران – تعمیرگاه آسان موتور

شماره تماس: 07644425698

تعمیرگاه خودرو مرکزی
در لیست بهترین تعمیرگاه‌های کیش باید به تعمیرگاه خودرو مرکزی اشاره کرد که در ارائه خدمات تخصصی و غیر تخصصی عیب یابی و تعمیرات ماشین حرفی برای گفتن دارد. منتظر نبودن برای تحویل خودرو و تعمیر سریع و فوری خودروی شما تنها بخشی از مزیت‌های این تعمیرگاه مجهز است.

آدرس: کیش – بلوار ایران – خیابان تاپ سرویس – قطعه B9 – تعمیرگاه مرکزی

شماره تماس: 07644422382

تعمیرگاه پیام
دریافت مشاوره درست در مورد ایرادات ماشین و عیب یابی مناسب آن جزئی از اولین قدم‌های تعمیر ماشین حساب می‌شود که تعمیرگاه تخصصی پیام در این زمینه جز بهترین‌هاست. در این تعمیرگاه تعمیرکاران و تکنسین‌های حرفه‌ای در کمترین زمان ممکن ایراد خودروی شما را رفع می‌کنند. مزیت این تعمیرگاه در ارائه هزینه تقریبی در ابتدای کار است.

آدرس: کیش – بازار هرمز – میدان دوم – تعمیرگاه تخصصی پیام

شماره تماس: 09370409680

در صورتی که نمی‌خواهید در سفر درگیر مشکلات خودروی خود بشوید، پیشنهاد ما به شما تور کیش از اهواز است که با قیمت بسیار مناسب می‌توانید به جزیره کیش سفر کرده و اوقات بسیار خوشی را تجربه کنید.

تعمیرگاه تخصصی فرمول یک
بعضی مواقع برای رفع ایراد ماشین تعویض قطعه‌ای خاص صورت بگیرد. شما شاید در شهر محل زندگی خود تعمیرگاه آشنایی را بشناسید که چندین سال است به آن اعتماد کرده‌اید و مطمئن هستید که از قطعات مرغوب و اصل استفاده می‌کند. اما اگر در سفر به جزیره کیش خودروی شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر قطعه داشت و شما نگران اصل بودن قطعه جایگزین و سلامت دراز مدت ماشین خود هستید می‌توانید به تیم تخصصی تعمیرگاه فرمول یک اعتماد کنید. این تعمیرگاه همیشه به دنبال کسب رضایت حداکثری مشتریان خودش است و شما می‌توانید با خیال راحت تعمیرات ماشین خود را به آن ها بسپارید.

آدرس: کیش – شهرک صنعتی – خیابان یکم S11 – تعمیرگاه تخصصی فرمول یک

شماره تماس: 09347683394

تعمیرگاه اتوسرویس آرش

در لیست بهترین تعمیرگاه‌های جزیره کیش نام اتوسرویس آرش به چشم می‌خورد. در برخی از تعمیرگاه‌ها احتمالا شما شاهد این مسئله باشید که عیب یابی توسط تکنسین‌های تخصصی انجام می‌شود اما تعمیرات نهایی را به افرادی که بدون علم و تنها از روی تجربه مواردی را آموزش دیده‌اند سپرده می‌شود. این امر نتیجه‌ای جز بالا رفتن احتمال خرابی مجدد ماشین و یا حتی رفع نشدن ایرادات آن ندارد. در تعمیرگاه آرش شما می‌توانید مطمئن باشید که صفر تا صد کار توسط افراد متخصص و حرفه‌ای انجام می‌شود.

آدرس: کیش – درخت سبز – خیابان صنعت2 – تعمیرگاه اتوسرویس آرش

شماره تماس: 09347692929

تعمیرگاه اطمینان

انواع خدمات تخصصی تعمیر و عیب یابی در این مرکز ارائه می‌گردد. کوتاه بودن مدت تعمیر در این تعمیرگاه می تواند یکی از مزیت‌های مهم برای مسافران جزیره کیش باشد. تمامی مشتریان این مجموعه به دلیل قیمت منصفانه و کیفیت کار بالا از خدمات تعمیرگاه اطمینان رضایت دارند.

آدرس: کیش – بلوار ایران – خیابان تاپ سرویس – قطعه B3

شماره تماس: 07644423573

آدرس و شماره تماس برخی دیگر از تعمیرگاه‌های کیش

در ادامه لیستی از 15 مورد دیگر از تعمیرگاه‌های کیش را به همراه آدرس و شماره تلفن آورده‌ایم تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار بدهیم. لازم به ذکر است؛ در صورتی که نمی‌خواهید خرابی ماشین و استرس آن سفر شما را خراب کند می‌توانید تور کیش از اصفهان را امتحان کنید و با بهترین قیمت سفر آرامش بخشی را تجربه کنید.

باطری و لاستیک خودرو پاسارگاد

آدرس: کیش – بازار هرمز – غرفه 22

شماره تماس: 09129367800 – 07644451431

کیش موتور

آدرس: کیش – شهرک صنعتی – میدان هرمز – خیابان میرمهنا

شماره تماس: 09347684426 – 09347684426

تعمیرگاه کیش فورد

آدرس: کیش – شهرک صنعتی – بلوار ایران – میدان هرمز

شماره تماس: 09392910079

تعمیرگاه اخلاقی

آدرس: کیش – شهرک صنعتی – بلوار میرمهنا

شماره تماس: 09163009476

تعمیرگاه مرکزی ناصر

آدرس: کیش – روبروی آب و برف – کوچه مروارید – قطعه S2-9

شماره تماس: 09347691456 – 09125313200

تعمیرگاه مصطفی

آدرس: کیش – بازار هرمز – غرفه 244 و 246

شماره تماس: 07644451971

تعمیرگاه تخصصی کریم

آدرس: کیش – شهرک صنعتی2 – بلوار ایران

شماره تماس: 09105613742

تعمیرگاه آبیدر

آدرس: کیش – درخت سبز – صنعت 3 – قطعه k11

شماره تماس: 09347682939

تعمیرگاه اتو احسان

آدرس: کیش – درخت سبز – خیابان صنعت 2

شماره تماس: 09347681845

تعمیرگاه اتو سرویس میامی

آدرس: کیش – درخت سبز – خیابان صنعت 1 – قطعه 25

شماره تماس: 07644473082

تعمیرگاه اتو چکاپ مجید

آدرس: کیش – بازار هرمز – غرفه 258

شماره تماس: 07644451641

تعمیرگاه ایرتویا

آدرس: کیش – بلوار ایران

شماره تماس: 07644422700

تعمیرگاه جاسم

آدرس: کیش – شهرک صنعتی – فاز 5 – قطعه S12

شماره تماس: 07644441189

تعمیرگاه جزیره

آدرس: کیش – بلوار ایران – روبروی هتل گلدیس – جنب نمایشگاه مرکزی

تعمیرگاه کیش تکنیک

آدرس: کیش – مجتمع خدماتی ازناوزاده – طبقه زیرزمین

شماره تماس: 093476811

electrical-panels...
ما را در سایت electrical-panels دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sahar بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت: 12:34

نکات مهم سفر به کیش با تور یا شخصی

ممکن است بدانید که در برخی مواقع سال مانند؛ تعطیلات یا پاییز و زمستان که هوای کیش مناسب‌تر است استقبال بسیار زیادی برای سفر به این جزیره وجود دارد. به دلیل وجود شلوغی در این ایام رزرو بلیت هواپیما، رزرو محل اقامت، استفاده از تفریحات جزیره و غیره هم بسیار سخت است و هم به احتمال زیاد از هزینه بیشتری برخوردار است. اگر شما بخواهید شخصا همه امور را شخصا انجام دهید علاوه بر مشکلات متعدد و قیمت بالا ممکن است در نهایت به نتیجه نرسید و نتوانید در زمان مد نظر خود سفر کنید و یا اقامتگاه مناسب خود را پیدا نکنید.

انتخاب محل اقامت در کیش

یکی از اصلی‌ترین نکات سفر به کیش با تور یا به صورت شخصی انتخاب محلی برای اقامت است. اگر می‌خواهید با تور سفر کنید باید به این نکته توجه کنید که تور چه هتلی را برای شما رزرو خواهد کرد. برخی نکاتی که باید در مورد سنجش هتل ها مد نظر داشته باشید را در ادامه ذکر کردیم:

اسم هتل را جستجو کرده و نظر کاربران و مسافران قبلی هتل را بخوانید تا از کیفیت خدمات و اتاق‌های هتل مطمئن شوید.
هتل‌هایی که در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده‌اند از مکانیت بهتری برخوردارند.
عموما هتل‌هایی که سه ستاره و پایین‌تر هستند را برای اقامت انتخاب نکنید. به احتمال زیاد در این هتل‌ها مشکلات متعددی را تجربه خواهید کرد.
برخی از بهترین هتل‌های کیش: شایان، داریوش، پارمیس، سورینت، ترنج، فلامینگو و…
سفر به کیش با تور

در واقع سفر با تور هیچ کدام از مشکلاتی که بالا ذکر کردیم را ندارد. مثلا رزرو تور کیش از شیراز به شما این امکان را می‌دهد تا خدمات و امکانات مد نظر خود را انتخاب کنید و هزینه های سفر را به نحو مطلوبی کنترل کنید. رزرو تور نه تنها شما را از رزرو هتل و بلیط هواپیما و غیره راحت میکند، بلکه مزایای دیگری مانند ترانسفر فرودگاهی، تخفیفات جهت استفاده از مکان های دیدنی و تفریحی کیش و غیره را نیز دارد.

سفر به کیش با خودرو شخصی

سفر با خودرو نیز جذابیت‌های خودش را دارد به این صورت که می‌توانید از زیبایی ها و مناظر بین راه نیز لذت ببرید. اما در مورد سفر به کیش با خودرو باید بگوییم که شما می توانید با ماشین خود را به بندر چارک، بندر آفتاب و یا بندر لنگه برسانید و از آنجا با شناور خودرو خود را به جزیره کیش انتقال بدهید. اما از جمله معایبی که سفر با ماشین دارد؛ مدت زمان زیادی است که باید به رانندگی بپردازید. همچنین احتمالا هزینه سفر با خودرو شخصی بیشتر از بلیط هواپیما باشد.

هزینه‌های سفر به کیش با تور یا شخصی

هزینه‌های سفر شما در استفاده از تور احتمالا کمتر از هزینه سفر به صورت شخصی است؛ زیرا تورها به دلیل حجم بالای درخواست میتوانند هزینه های مناسب تری را لحاظ کنند. همچنین می دانید که بسیاری از آژانس های برگذارکننده تور امکان پرداخت هزینه به صورت اقساطی را نیز فراهم کرده‌اند. مورد دیگری که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم تخفیفات زیادی است که تورها برای استفاده از امکانات رفاهی تفریحی در اختیار شما قرار می دهند که این خود راه حلی برای کاهش هزینه های سفر به کیش است.

اما در صورتی که شما به صورت شخصی سفر کنید نیز می توانید در مسافرخانه‌ها، خانه‌های اجاره‌ای و غیره نیز اقامت کنید و به این صورت هزینه بالای اقامت در هتل را از مخارج سفر خود حذف کنید.

از دیگر مواردی که انتخاب تور به عنوان روش سفر می‌تواند موجب کاهش هزینه‌های سفر شما بشود، صبحانه رایگانی است که به صورت عموم تمامی تورها و هتل‌ها برای شما در نظر گرفته‌اند.

کاهش هزینه‌های سفر به کیش با تور یا بدون تور

اولین و مهم ترین نکته ای که می توانید به آن توجه کنید این است که در زمان‌های پیک سال به این جزیره سفر نکنید. در واقع در روزهای خنک سال مانند پاییز و زمستان و یا ایام نوروز سفر به کیش از پر هزینه‌ترین سفرها محسوب می‌شود. در این ایام علاوه بر قیمت بالای بلیط هواپیما، اقامتگاه‌ها و مکان‌های دیدنی و تفریحی خرید کردن نیز بسیار گران است. اما اگر شما در ایامی که متقاضی سفر به مراتب کمتر است به این جزیره سفر کنید، علاوه بر کاهش هزینه‌های کلی سفر می‌توانید خریدهای با قیمت مناسب و تخفیفات ویژه نیز انجام دهید.

جزیره کیش دارای رستوران‌های بین المللی و رده بالایی است که به مراتب غذاهای آن‌ها از غذاخوری‌های محلی مبالغ بالاتری دارند. در صورتی که بخواهید هزینه‌های سفر خود را بهینه کنید، می‌توانید به جای انتخاب این رستوران‌ها برخی دیگر از رستوران‌های و غذاخوری‌ها با کیفیت و قیمت مناسب را انتخاب کنید.

به دلیل نداشتن وسعت چندان جزیره دیدنی کیش برخی از مسیرهایی که می‌خواهید بروید را می‌توانید پیاده طی کنید. زیرا هزینه تاکسی یا اجاره ماشین در کیش نسبتا بالاست در نتیجه می‌توانید برای مسیرهای کوتاه در هزینه‌های سفر از این راه صرفه جویی کنید. البته در صورتی که تور کیش از تهران را برای سفر انتخاب کنید، ترانسفر هتل به صورت رایگان تور دور جزیره برای شما برگذار میکند و شما می‌توایند تمامی مناطق دیدنی و گردشگری کیش را در این تور ببینید.

نتیجه گیری؛ سفر به کیش با تور بهتر است یا شخصی؟

همانطور که توضیح دادیم با توجه به زمان سفر، امکاناتی که شما می‌خواهید داشته باشید و علاقه شخصی در انتخاب نوع سفر، هرکدام از این دو راه می‌تواند به صرفه و جذاب باشد؛ اما در هر صورت سفر به کیش با تور برای شما کم دردسرتر و راحتتر خواهد بود. در صورتی که بخواهید سفری با هزینه مناسب و راحت را تجربه کنید تا مدتی فارق از مسئولیت‌های خودتان در سفر استراحت کنید، سفر با تور بهترین انتخاب برای شماست.

electrical-panels...
ما را در سایت electrical-panels دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sahar بازدید : 146 تاريخ : دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت: 12:28

مسافرت به کیش می‌تواند یکی از بهترین خاطرات را برای ما بسازد. در حالت کلی مسافرت یکی از موضوعات مورد علاقه تمامی افراد است حالا اگر مقصد کیش باشد، هیجان و جذابیت بیشتری به وجود خواهد آمد.

شاید شما در رابطه با تفریحاتی که در کیش وجود دارد، اطلاعات کاملی نداشته باشید و حتی با یک برنامه ریزی نامناسب نتوانیم در زمان تعین شده از تمامی آن‌ها استفاده کنیم. به همین دلیل است که رزرو تور کیش از تهران به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل می‌شود.

یکی از قسمت‌های جالب این سفر خرید کردن است. در کیش عموما قیمت اجناس نسبت به جاهای دیگر کمتر است و این باعث می‌شود که خرید کردن در کیش مهم شود. حتی برخی از افراد اجناس فروشگاه خود را از کیش می‌خرند تا هزینه کمتری را پرداخت کنند.

خرید لباس در کیش

حالا نکته مهمی که وجود دارد این است که چطور باید در کیش خرید کرد؟ طبیعتا در این جزیره هم مانند سایر شهرها، باید بهترین مغازه‌ها و مراکز فروش را با منسب‌ترین قیمت‌ها را بشناسیم تا به بهترین شکل عمل کنیم.

حتما الان به این فکر نمی‌کنید که اطلاعات شما کم است و شاید نتوانید بهترین خرید را انجام دهید. اصلا نیاز نیست نگران باشید. ما در این مطلب راهنمای جامعی در رابطه با خرید از جزیره کیش در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چگونه بهترین پوشاک را از کیش بخریم؟

حتما شما هم شاهد این مکالمه بودید که همه افراد به کسی که قصد سفر به کیش را دارد سفارش می‌کنند تا برای او هم خرید کند و لباس‌های خوب و ارزان با خود بیاورد. به نظر شما دلیل این کار چیست؟

تعداد زیادی پاشاژ و مرکز خرید در کیش وجود دارد که یکی از دلایل افزایش فروش تور کیش از شیراز می‌باشند. این مراکز خرید به قدری دارای تنوع هستند که شما می‌توانید هر نوع لباس و پوشاکی که می‌خواهید را با کمترین قیمت تهیه کنید.

علاوه بر تمامی این موارد سایر جذابیت‌های مراکز خرید جزیره زیبای کیش باعث می‌شود تا خریدی دل چسب و فراموش نشدنی داشته باشید. حتی ممکن است برخی از افراد تنها برای دیدن ظاهر پاساژها به آنجا بروند و قصد گردش داشته باشند.

شما هر برندی که بخواهید را می‌توانید در کیش پیدا کنید و باکیفیت‌ترین لباس‌ها را بخرید.

راهنمای خرید خوراکی در جزیره کیش

همانطور که از ابتدا به این موضوع اشاره می‌کنیم، قیمت تمامی اجناس در کیش مناسب‌تر است و خوراکی‌ها نیز از این قائده مستثنی نمی‎باشند. بهترین و مرغوب‌ترین قهوه، شکلات، کاکائو و ... را فقط می‌توانید در کیش پیدا کنید و این موضوع باعث شده تا بیشتر کافه داران این موارد را از کیش تهیه کنند.

البته لازم به ذکر است که شما شاید بتوانید این کیفیت بالا را در جای دیگری نیز پیدا کنید ولی قطعا نمی‌توانید با چنین قیمتی آن را بخرید چراکه در حالت کلی قیمت خوراکی‌های خارجی و مرغوب در کیش واقعا مناسب است.

مورد بعدی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم ادویه است. از همان زمانی که کاروان‌های عربی و هندی به این جزیره وارد شدند، کاشت ادویه رواج پیدا کرد و حال می‌توانید مرغوب‌ترین و خوش عطرترین آن‌ها را در جزیره کیش پیدا کنید.

صنایع دستی کیش کدام‌اند؟

یکی از رسم‌هایی که از گذشته وجود داشته این بود که فردی که به مسافرت می‌رود، معمولا، چیزهایی را به عنوان سوغاتی برای سایرین به همراه میاورد. خب صنایع دستی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سوغاتی است. حتی اگر قصد خرید سوغاتی را ندارید، می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید و برای خود خریداری نمایید.

کیش صنایع دستی جذابی دارد و افرادی که از تور کیش از اهواز استفاده می‌کنند، علاقه زیادی به آن‌ها دارند. در ادامه این صنایع دستی را معرفی خواهیم کرد.

باتوجه به ذوق و هنر مردم جزیره کیش صنایع دستی این جزیره به عنوان زیباترین موارد شناخته می‌شوند. گلیم سوزنی کیش را می‌توان به عنوان اولین مورد معرفی کرد. انواع سبدها با اندازه‌های متنوع و پارچه‌های گلابتون با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف را با همین روش تولید کرده و زیباترین صنایع را به وجود می‌آورند.

مورد بعدی پادر شب است. یکی از پرطرفدارترین سوغاتی‌های کیش چادر شب است که مردم محلی آن را روی دار می‌بافند و به گردشگران ارائه می‌کنند. این چادرها کاربردهای زیادی دارند که هرکسی بسته به اینکه چه نیازی داشته باشد، از آن استفاده خواهد کرد. برای مثال می‌توانید به عنوان رومیزی زیبا یا روانداز مناسب و جذاب برای شب‌های تابستانی از آن استفاده کنید.

بوریا یا انوع حصیر گزینه بعدی است که به عنوان صنایع دستی کیش به آن اشاره خواهیم کرد. این حصرها از الیاف گیاهی درخت خرما بافته شده در نهایت به عنوان ماده اولیه برای ساخت سایر محصولات از آن‌ها استفاده می‌شود.

مورد آخری که به آن اشاره خواهیم کرد زدن طرح با حنا روی دست گردشگران است. حتما تا کنون طرح‌های زیبا و جذابی که بانوان این جزیره با حنا روی دستان خود می‌زنند را دیده‌اید. آن‌ها از این طرح‌ها استفاده می‌کنند تا یادگاری قشنگی برای گردشگران با جا بگذارند.

خرید لوازم برقی در کیش چگونه است؟

یکی از محصولاتی که خرید آن در کیش مرسوم است، لوازم برقی می‌باشد. شما می‌توانید انواع مارک‌های داخلی یا خارجی را در این جزیره پیدا کنید و از ضمانت نامه و خدمات پس از فروش آن به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. حتما می‌دانید که این خدمات چه قدر اهمیت دارد و می‌تواند به شما کمک کند.

یک نکته فوق مهم اینجا وجود دارد. همناطور که می‌دانید لوازم برقی معمولا هزینه‌ای برای گمرک دارند که در نهایت توسط خریدار پرداخت می‌شود ولی این لوازم در کیش از معافیت گمرکی برخوردارند و به همین دلیل قیمت پایین‌تری دارند. حتما قبل از اینکه به کیش سفر کنید قیمت لوازم مورد نیاز خود را بپرسید و با مقایسه قیمت‌ها متوجه اختلاف شوید.

به همین دلیل است که تعداد زیادی از تازه عروس و دامادها برای خرید وسایل جهیزیه خود به کیش رفته و با قیمت بسیار کمتری آن‌ها را تهیه می‌کنند. فقط باید به این نکته توجه کنید که برند مورد نظر در شهر شما نمایندگی داشته باشد تا در صورت بروز مشکل احتمالی بتوانید از خدمات آن استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

ما در راهنمای خرید از جزیره کیش شما را با تمامی مواردی که می‌توانید از این جزیره خریداری نمایید آشنا کردیم و تا حد امکان نکات مهم و ضروری را بیان نمودیم. نهایتا باید گفت که شما می‌توانید هرگونه محصولی که مدنظر دارید را از این جزیره تهیه نمایید و بهترین سفر را داشته باشید.

electrical-panels...
ما را در سایت electrical-panels دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sahar بازدید : 335 تاريخ : دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت: 12:14

تعداد افرادی که نسبت به سفر به کیش علاقه نشان می‌دهند، کم نیست و این موضوع به جذابیت‌های زیاد این جزیره زیبا برمی‌گردد. اگر شما جزء آن دسته‌ای باشید که به کیش رفتید، حتما به صورت دقیق می‌دانید که در رابطه با چه جذابیت‌هایی صحبت می‌کنیم. همین جذابیت‌ها باعث می‌شود که تعداد زیادی برای تور کیش از تهران ثبت نام کنند.

خب حالا موضوعی که در این مطلب قصد داریم تا به آن اشاره کنیم این است که چه ایرلاینی برای این سفر خاص و جذاب می‌تواند مناسب باشد؟

قطعا راحتی شما در رفت و آمد تاثیر زیادی در سفرتان می‌گذارد و باعث می‌شود روزهای شما بدتر یا بهتر شود. اگر تا انتهای این مطلب را مطالعه نمایید، می‌توانید با مناسب‌ترین ایرلاین‌ها برای سفر به کیش آشنا شوید.

کدام ایرلاین‌ها در فرودگاه کیش فعال هستند؟
همانطور که قبلا نیز به این موضوع اشاره کردیم، جزیره کیش با توجه به مناطق و مناظر جذابی که دارد و همچنین تفریحات هیجان‌انگیزی که مختص همین منطقه است، طرفداران زیادی دارد.

تعداد زیاد مسافرینی که سالانه به کیش سفر می‌کردند باعث شد تا ایرلاین‌های زیادی برای فعالیت در این مسیر هوایی مختلف پیش قدم بشوند. لیست ایرلاین‌های فعال در کیش به شرح زیر است:

ایران ایر

کیش ایر

ایران ایرتور

آتا

آسمان

کاسپین

کارون

معراج

ماهان

سپهران

تابان

قشم

زاگرس

با توجه به تعداد زیاد این لیست مسافران هنگام خرید تور کیش از اهواز ممکن است گیج شوند و این باعث شد تا ما به معرفی بهترین آن‌ها بپردازیم.

بهترین ایرلاین‌ها برای سفر به کیش
در همین ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که تمامی ایرلاین‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین خدمات را ارائه دهند و مسافران را راضی نگه دارند ولی نمی‌توان این نکته را انکار کرد که تعدادی از آن‌ها باتوجه به سابقه کاری و تجربه‌ای که دارند، می‌توانند عملکرد بهتری را بروز دهند و سفر خوبی را برای شما به ارمغان بیاورند.

بهترین ایرلاین سفر به کیش

قطعا اگر شما با شرکت هواپیمایی سفر کنید که نتوانند توقعاتتان را برطرف نمایند، از همان ابتدای سفر لحظات خوشی که باید تجربه کنید جایشان را با لحظات پراسترس و پر از حال بد عوض خواهند کرد و این می‌تواند سفر شما را خراب کند. پس بهتر است هنگام خرید تور کیش از اصفهان حتما به این نکته توجه داشته باشید.

البته به این هم دقت کنید که استفاده از این ایرلاین‌های معروف قطعا هزینه بیشتری هم دارد. پس اگر تور ارزان قیمتی می‌خواهید، می‌توانید از شرکت‌های هواپیمایی نوپاتر استفاده کنید ولی حتما به صورت کامل در رابطه با آن تحقیق کنید تا از خدمات ارائه شده مطلع شده و دچار مشکل نشوید.

حالا تعدادی از بهترین ایرلاین‌ها را معرفی خواهیم کرد:

ماهان ایر
بعید است کسی تا به حال نام شرکت هواپیمایی ماهان را نشنیده باشد. ماهان ایر دارای تجربه و سابقه بسیار زیادی است که باعث می‌شود همیشه به عنوان اولین گزینه به مسافران پیشنهاد داده شود.

باتوجه به تعداد سفرهای داخلی و خارجی شرکت ماهان می‌توان به کیفیت کار آن پی برد. ماهای ایر از بهترین و جدیدترین روش‌های اروپایی استفاده می‌کند و امکانات فوق العاده‌ای را ارائه می‌کند. همین امکانات و کیفیت کار ماهان باعث شده تا قیمت آن نیز نسبت به سایرین بیشتر باشد.

ایران ایر
در سال 1340 دو شرکت ایرانیان ایرویز و پرشین ایر سرویس با هم یکی شدند و نهایتا ایران ایر تاسیس شد. در ابتدای تاسیس این شرکت، پروازهای آن با نام هما انجام می‌شد. معروف‌ترین پرواز این شرکت، پروازهای حجاج به مقصد مکه است.

همان ابتدا این ایرلاین فقط از تهران به سمت مشهد پرواز می‌کرد. ولی پس از مدتی جزء ایرلاین‌های رسمی شد و توانست پرچم ایران را حمل کند. در حال حاضر دارای 36 فروند هواپیما است که به مقصدهای مختلفی پرواز می‌کنند و کیش نیز از مهم‌ترین آن‌هاست.

کیش ایر
در سال 1371 بود که شرکت هواپیمایی کیش در این جزیره تاسیس شد. یکی از نکات مهمی که باید در رابطه با کیش ایر بدانید این است که با توجه به اینکه این شرکت تمامی استاندرها را رعایت کرده است، توانسته تا گواهی نامه بین المللی IOSA (آیوسا) را دریافت کند.

خدمات بسیار متنوع مانند ارائه میان وعده‌های خوشمزه در طول مسیر و برخورد گرم و صمیمی پرسنل و ... باعث شده تا به انتخاب تعداد زیادی از مسافران تبدیل شود.

نتیجه‌گیری
در این مطلب شما را با 3 مورد از بهترین ایرلاین‌ها برای سفر به کیش معرفی کردیم. به این صورت یکی از دغدغه‌های شما برای انتخاب ایرلاین رفع خواهد شد و می‌توانید به راحتی تصمیم بگیرید تا از کدام شرکت هواپیمایی بلیط خود را تهیه کنید.

electrical-panels...
ما را در سایت electrical-panels دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sahar بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت: 12:09

یکی از مراکز خرید مهم و بزرگ جزیره کیش میکا مال است که نه تنها مرکزی برای خرید است بلکه از امکانات تفریحی زیادی نیز برخورد دار است. ما در ادامه به معرفی مرکز خرید میکا مال کیش می‌پردازیم و امکانات رفاهی تفریحی آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

راهنمای جامع مرکز خرید میکا مال کیش

در صورتی که شما هم علاقه مند به خرید کردن هستید، شناخت مراکز خرید یکی از بخش‌های مهم سفر برای شما می‌تواند محسوب شود. اگر از طریق تور کیش از اهواز به جزیره کیش سفر می‌کنید باید خرید از مراکز خرید فوق العاده کیش را که ارائه کننده محصولات اورجینال خارجی و یا محصولات با کیفیت داخلی با قیمت مناسب هستند را تجربه کنید.

یکی از مراکز خرید مهم و بزرگ جزیره کیش میکا مال است که نه تنها مرکزی برای خرید است بلکه از امکانات تفریحی زیادی نیز برخورد دار است. ما در ادامه به معرفی مرکز خرید میکا مال کیش می‌پردازیم و امکانات رفاهی تفریحی آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

 

معرفی مرکز خرید میکا مال

میکا مال کیش بزرگترین مرکز خرید و تفریح جزیره بوده تا شما مسافران عزیز ضمن خرید بتوانید انواع تفریح‌های مختلف از جمله پاتیناژ، تله کابین، تونل باد و غیره را نیز انجام داده و لحظات بیاد ماندنی را در جزیره کیش ثبت کنید. میکا مال کیش که در زمینی به وسعت 3.5 هکتار در حال حاضر در دست احداث می‌باشد، جاذبه دیگری برای گردشگران داخلی و خارجی در جزیره کیش محسوب می‌شود.

زیربنای مرکز خرید در حدود 19 هکتار است و شامل دو طبقه پارکینگ و 5 طبقه تجاری تفریحی می‌شود. تعداد مغازه‌های تجاری تعبیه شده در این مرکز تجاری تفریحی حدود 800 واحد است و ظرفیت پارکینگ خودرو این مجموعه نیز در حدود 1000 خودرو می‌باشد.

امکانات میکا مال کیش

همانطور که گفتیم به دلیل تجاری و تفریحی بودن این مرکز از زمان شروع پروژه توجه ویژه‌ای به آن شده است. از جملات تفریحات هیجان انگیزی که می‌توانید در مرکز تجاری تفریحی میکا مال انجام دهید؛ تله کابین، پاتیناژ، تونل باد، بزرگترین آکواریوم خاورمیانه، شبیه سازی جنگل‌های بارانی، کارتینگ، مجتمع سینمایی، سالن بولینگ، هایپرمارکت، باشگاه بدنسازی، دیجیتال گلف، سرزمین عجایب و غیره است.

 

تله کابین

مسافت 2ونیم کیلومتری بر روی خلیج فارس که از طبقه چهارم میکا مال شروع شده و تا اسکله تفریحی ادامه پیدا می‌کند شاید توانسته شما را مشتاق به استفاده از تله کابین میکا مال کرده باشد. این تله کابین سه ایستگاه دارد که شامل 9 دکل می‌شود و توسط 20 کابین به علاقه مندان خدمات ارائه می‌کنند. البته کابین ها انواع مختلفی دارند برخی از آن‌ها 4 نفره و برخی 8 نفره هستند تا شما متناسب با تعداد اعضای خانواده خود که از طریق تور کیش از اصفهان بتوانید از این سفر کوتاه 18 دقیقه‌ای اما بسیار جذاب خود بر فراز خلیج فارس لذت ببرید.

تله کابین مجتمع میکا مال دارای امکاناتی مانند سیستم خنک کننده، Wi-Fi، موزیک و غیره است تا در ساختن لحظات خوش شما را همراهی کند.

جنگل بارانی

در طبقه دوم میکا مال شما می‌توانید تجربه حضور در جنگل را پیدا کنید. باوجود اینکه بنظر عجیب می‌رسد که چطور یک جنگل مصنوعی و شبیه سازی شده می‌تواند جذاب باشد؛ اما فقط کافی است شما به این بخش مجموعه وارد شوید تا حس و حال جنگل های بارانی را تجربه کنید. استفاده از گل و گیاهان و تنوع پوشش گیاهی استفاده شده در این جاذبه دیدنی و تلفیق آن با باران‌های مصنوعی و گاه و بی گاه می‌تواند تجربه جالبی به حساب بیاید.

راهنمای جامع مرکز خرید میکا مال کیش

تونل باد

از دیگر تفریحات هیجان انگیز این مجموعه که می‌تواند سطح آدرنالین شما را جابجا کند، تونل باد میکا مال کیش است. آرزوی پرواز شما در این بخش تفریحی مجموعه که کاملا منطبق با استانداردهای لازم و جهانی ساخته شده است محقق خواهد شد. پرواز و سقوط آزاد از طبقه اول تا چهارم این مرکز خرید با دیوارهای شیشه ای آن می‌تواند یکی از تجربیات فراموش نشدنی شما باشد؛ پس حتما در سفر خود به کیش این تفریح جذاب را امتحان کنید.

آکواریوم

مجموعه میکا مال بخشی را در طبقه اول و دوم برای ساخت آکواریوم در نظر گرفته است. اگر شما علاقه مند به دنیای زیر آب هستید با ورود به این آکواریوم که در حدود 1.5 میلیون لیتر آب گنجایش دارد و انواع ماهی ها و دلفین ها در زیستگاه‌شان مشغول بازی هستند می‌توانید تجربه جالبی داشته باشید. همچنین در این آکواریوم‌ها امکان غواصی شما نیز فراهم است. اما آکواریوم مجموعه میکا مال به این بخش ختم نمی‌شود.

یکی دیگر از هیجانات این آکواریوم وجود آسانسوری به ارتفاع 5 متر است که این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت 360 درجه بتوانید دنیای زیر دریا را از نزدیک مشاهده کنید.

رستوران و کافی شاپ

خستگی بعد از خرید و استفاده از هیجانات مجموعه میکا مال را با غذایی خوشمزه می‌توانید رفع کنید. بعد از چندین ساعت پیاده روی شما می‌توانید در رستوران مجموعه میکا مال انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست‌فود را با کیفیت عالی امتحان کنید همچنین می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و غیره را نیز در کافی شاپ به عنوان یک میان وعده خوشمزه تجربه کنید.

آدرس مرکز تجاری تفریحی میکا مال کیش

کیش – بلوار فردوسی – میدان آبشار – میکا مال

ساعت کاری مجموعه میکا مال

هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب می‌توانید از امکانات میکا مال استفاده کنید. البته مجموعه در روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها تا 1 شب باز بوده و آماده پذیرایی از مهمان است.

electrical-panels...
ما را در سایت electrical-panels دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sahar بازدید : 144 تاريخ : دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت: 12:02

استفاده از عینک آفتابی یکی از مهم‌ترین موارد برای محافظت از چشم می‌باشد. همه ما در رابطه با نور فرابنفش خورشید و تاثیر منفی که روی چشم و بینایی ما می‌گذارد، اطلاعات کافی داریم و مطمئنا نمی‌توانیم تمام روز خود را در خانه حبس کنیم تا نور خورشید ضرری به چشم ما وارد نکند. تنها راه حلی که برای مراقبت از چشم‌ها در برابر خورشید وجود دارد، خرید عینک آفتابی می‌باشد. البته توجه به این نکته ضروری است که باید عینک آفتابی باکیفیت تهیه نمایید چراکه عینک‌های با کیفیت پایین، ضرر بیشتری به چشم وارد خواهد کرد. حتما این روزها نام عینک فتوکرومیک را شنیده‌اید و در رابطه با آن اطلاعات مختصری نیز دارید. ما در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل شما را با عینک و عدسی فتوکرومیک آشنا کنیم و مزایای آن را نیز بیان کنیم.

عینک فتوکرومیک چیست؟

معمولا افرادی که به دلیل ضعیف بودن چشم خود از عینک طبی استفاده می‌کنند، برای استفاده از عینک آفتابی به چالش می‌خورد و شاید تعویض دائمی عینک‌ها باهم برایشان مشکل باشد. یکی از پیشنهاداتی که در این شرایط ارائه می‌شود، استفاده از عینک فتوکرومیک است.

لنزهای فتوکرومیک، لنزهایی از جنس شیشه، پلاستیک یا پلی کربنات می‌باشند که زمانی که در معرض نور شدید خورشید قرار می‌گیرند، رنگشان تیره خواهد شد و به عینک آفتابی تبدیل می‌شوند. این دقیقا همان چیزی است که افرادی که از عینک طبی استفاده می‌کنند، نیاز دارند. یک عینک با دو کاربری یکی از بهترین پیشنهادات برای این افراد است.

اینکه چه قدر طول می‌کشد تا عدسی فتوکرومیک تغییر رنگ دهد، به شرایط نوری مختلف بستگی دارد. این فرایند به صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌شود و نهایتا 30 ثانیه طول می‌کشد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که فرایند برعکس آن یعنی روشن شدن عدسی ممکن است تا 5 دقیقه طول بکشد.

عینک‌های فتوکرومیک از لحاظ جذب UV بسیار خوب عمل می‌کنند و به عنوان یک عینک آفتابی، جزء بهترین عینک‌ها به شمار می‌روند ولی مشکلات خاص خود را نیز دارند که بزرگترین آن‌ها مدت زمانی است که برای تغییر رنگ استفاده می‌شود و این موضوع ممکن است کمی اذیت کننده باشد و آن کارایی که لازم است را نداشته باشد.

به این دقت کنید که عدسی عینک شما حتما از فیلتر ضد اشعه UV برخوردار باشد. در غیر این صورت تنها کاری که انجام می‌دهد این است که دید شما را در آفتاب بهتر کند و هیچ محافظتی از چشم شما نخواهد کرد. به همین دلیل در ابتدا به این موضوع اشاره کردیم که عینک آفتابی شما باید کیفیت خوبی داشته باشد. در غیر این صورت مکانیزم طبیعی چشم برای محافظت در برابر آفتاب را نیز مختل می‌کند.

عینک فتوکرومیک چیست

ساختار عدسی عینک فتوکرومیک

عدسی‌های فتوکرومیک دارای بلورهای کوچک و شفاف نقره کلرید می‌باشند. زمانی که نور به عدسی برخورد می‌کند، این بلورها به اتم‌های نقره (Ag) و کلر (Cl) تجزیه می‌شوند و در این زمان اتم‌های نقره رنگی تیره ایجاد می‌کنند و مانع عبور نور می‌شوند.

هرچه نور بیشتر و شدیدتر باشد، اتم نقره بیشتر تجزیه شده و رنگ تیره عدسی افزایش می‌یابد. زمانی که نور کاهش پیدا می‌کنند، این واکنش برگشت پذیر، برمی‌گردد و رنگ عدسی روشن خواهد شد ولی واکنش برگشت آن طولانی‌تر خواهد شد. اشعه ماوراء بنفش بیشتری تاثیر را در تیره شدن لنز دارد و این باعث می‌شود تا لنزهای فتوکرومیک در حضور نور مصنوعی روشن باشند و تغییر رنگ ندهند.

 

اگر شما جزء افرادی هستید که از عینک طبی استفاده می‌کنید و در طول روز زیاد بیرون رفته و کارهای زیادی انجام می‌دهید، استفاده از عدسی فتوکرومیک برای شما بسیار مناسب است زیرا لازم نیست به صورت مدارم عینک خود را تعویض کنید یا دو عینک همراه داشته باشید. با این کار حتی از گم شدن یکی از عینک‌های شما جلوگیری خواهد شد.

مزایای استفاده از عینک فتوکرومیک

خب به عنوان اولین و مهم‌ترین مزیتی که عینک فتوکرومیک دارد باید به راحتی استفاده از آن اشاره کرد. همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره کردیم، افرادی که از عینک طبی استفاده می‌کنند، دیگر نیازی به دو عینک نخواهند داشت.

علاوه بر آن به صورت دائمی از چشم شما در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید (اشعه ماوراء بنفش) محافظت خواهد کرد. یعنی حتی زمانی که در طول روز از پنجره به بیرون نگاه می‌کنید نیز از چشم شما محافظت کرده و دیگر نیازی نیست تا نگران سلامت چشمان خود باشید.

خیلی از افراد این مشکل را دارند که هنگام استفاده از عینک آفتابی، عینک طبی خود را گم می‌کنند و نمی‌دانند که دقیقا آن را کجا گذاشته‌اند. حتی ممکن است آن را در محل کار یا مکان‌های دیگی جا بگذارند. استفاده از عینک فتوکرومیک از این مشکلات جلوگیری می‌کند و چون شما فقط یک عینک دارید، دیگر نیازی نیست نگران گم شدن یا جا گذاشتن آن باشید.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن صرفه جویی در هزینه است. شما هم می‌دانید که هزینه خرید عینک (چه آفتابی و چه طبی) بالاست و اینکه شما بخواهید دو عینک متفاوت را بخرید قطعا هزینه بسیار بالایی را باید صرف کنید. به خصوص که عینک آفتابی افرادی که چشمشان ضعیف است، عینک عادی نبوده و باید لنز آن را مطابق شماره چشم خود سفارش دهند.

با خرید عینک فتوکرومیک دیگر این مشکل را نخواهید داشت و تنها با خرید یک عینک و یک لنز، دو عینک را هم زمان خواهید داشت و این یعنی نصف شدن هزینه‌های مربوط به عینک.مزایای استفاده از عینک فتوکرومیک

نتیجه‌گیری

ما در این مطلب شما را به صورت کامل با عینک فتوکرومیک و مزایای آن آشنا کردیم. گفتیم که این عدسی‌ها به صورتی ساخته می‌شوند که در صورت تابش نور خورشید و برخورد اشعه ماوراء بنفش با آن‌ها، تغییر رنگ داده و تیره می‌شوند.

همچنین مکانیرم کار کردن و مزایای آن را نیز به صورت کامل بیان کردیم. مهم‌ترین مزیت این عینک‌های برای افرادی است که از عینک طبی نیز استفاده می‌کنند و همیشه مجبور هستند که از دو عینک به صورت هم زمان استفاده کنند که با استفاده از عینک فتوکرومیک دیگر نیازی به استفاده از دو عینک نمی‌باشد.

در نهایت امیدواریم شما بهترین انتخاب را داشته باشید و عینکی مناسب با شرایط و خواسته خود انتخاب کنید.

electrical-panels...
ما را در سایت electrical-panels دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sahar بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 24 مهر 1401 ساعت: 18:59

جزیره كیش از دسته جزایر مرجانی در ایران به حساب می‌آید. سواحل زیبا و تمیز، امكانات تفریحی و رفاهی متنوع، برقرار شرایطی مناسب برای خرید، تفریحات آبی هیجان انگیز و ... از جمله مواردی هستند كه سالیانه حجم غیر قابل تصوری از مسافران را از طریق تورهایی مانند تور كیش از تهران به سمت این جزیره زیبا روانه می‌كند.

جزیره كیش از دسته جزایر مرجانی در ایران به حساب می‌آید. سواحل زیبا و تمیز، امكانات تفریحی و رفاهی متنوع، برقرار شرایطی مناسب برای خرید، تفریحات آبی هیجان انگیز و ... از جمله مواردی هستند كه سالیانه حجم غیر قابل تصوری از مسافران را از طریق تورهایی مانند تور كیش از تهران به سمت این جزیره زیبا روانه می‌كند. در این مقاله از آژانس هواپیمایی همسفرها قصد داریم تا تعدادی از سواحل مناسب برای شنا و ماهیگیری در كیش را به شما معرفی كنیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

كدام سواحل كیش برای شنا و ماهیگیری مناسب هستند؟

 

راهنمای آشنایی با سواحل كیش

ساحل مرجان، آرامش در عین زیبایی

همانطور كه از اسمش پیداست، ساحل مرجان از جمله سواحلی در كیش است كه در تمامی فصول سال محلی مناسب برای پیداكردن انواع صدف، گوش ماهی و همچنین مكانی مناسب برای دیدن گونه‌های مختلف ماهی در جزیره كیش است. در این بخش از جزیره فاصله زیادی از ساحل تا قسمت‌های پرعمق است و به راحتی می‌توان به داخل خلیچ رفته و از زیبایی‌های بیشمار زیر آب دیدن كرد. همچنین عقلب افراد به منظور عكاسی به این بخش از جزیره رفته و از لوكیشن‌های بیشمار آن برای ثبت خاطرات خود در جزیره كیش استفاده می‌كنند.

 

ساحل نارگیل؛ تماشای زیبایی آفرینش

بدیهی است كه وجود درختان نارگیل چند صد ساله در این بخش، دلیل اصلی اسم گذاری این ساحل در جزیره كیش شده است. ساحل نارگیل در منطقه گرمسیری خود پذیرای مهمانانی است كه برای بازدید از درختان نارگیلی می‌آیند كه بعضا ارتفاع برخی از آن‌ها به 30 متر خواهد رسید. خط ساحلی زیبا، هوای مطبوع از بوی دریا آمیخته شده با عطر درختان نارگیل، شگفتی بیشتری را در این ساحل برای مسافران رقم می‌زند.

 

ساحل سیمرغ؛ امكانات در كنار زیبایی

ساحل سیمرغ را می‌توان یكی از مهم‌ترین بخش‌های جزیره كیش در نظر گرفت كه سالیانه افراد زیادی را از طریق تورهایی مانند تور كیش از اصفهان برای دیدن مواردی همچون باغ پرندگان، حیوانات آبزی مانند شیردریایی، گراز دریایی و غیره به سمت خود می‌كشاند.

 

كدام سواحل كیش برای شنا و ماهیگیری مناسب هستند؟

 

ساحل مرد ماهیگیر؛ سكوتی وصف ناپذیر

پوشش‌های گیاهی متنوع در این ساحل به همراه امكانات اضافه شده به ساحل مرد ماهیگیر، این ساحل را به یكی از دنج‌ترین مناطق جزیره تبدیل كرده است. تفاوت دمایی در این ساحل با بقیه جزیره كاملا محسوس می‌باشد. قرار دادن آلاچیق‌های متعدد در بخش‌های اصلی ساحل مرد ماهیگیری امكان استفاده از این مكان را برای طولانی مدت برقرار كرده است.

 

معرفی بهترین و مناسب‌ترین ساحل كیش برای غواضی

زمانی كه صحبت از غواصی در سواحل می‌شود هدف دیدن زیبایی‌های زیر آب‌های نیلگون خلیج فارس است. ساحل میرمهنا و ساحل سیمرغ دارای بیشترین زیبایی‌ها در زیر آب‌های خود هستند. ناگفته نماند كه در این 2 بخش سایت‌های غواضی برای ارائه خدماتی همچون كرایه لباس، آموزش و ... برای علاقه‌مندان به دنیای زیر آب تهیه شده است. در غیر این صورت افرادی كه تجربه‌ای از غواصی داشته و امكانات مورد نیاز آن را نیز در اختیار دارند، با مراجعه به این سواحل از زیبایی‌های جزیره كیش در زیر آب دیدن خواهند كرد.

 

معرفی زیباترین ساحل كیش

زمانی كه صحبت از زیبایی می‌شود، نظر هرفرد بسته به سلیقه و علایقش متفاوت خواهد بود. در بیشتر مواقع شیع یا مكانی از نظر شما خارق العاده بوده و زیبایی وصف ناپذیری دارد، اما دوست شما با شما همنظر نیست. در رابطه با سواحل جزیره كیش هم این موضوع صدق می‌كند. با این وجود كه تمامی خط ساحلی جزیره كیش زیبایی‌های منحصر به فرد خودش را دارد، اما افراد با توجه به سلایق خود سواحل را دسته بندی می‌كنند. پس به طور كلی نمی‌توان نظر قطعی در رابطه با این موضوع برای شما عنوان كنیم. همه چیز بسته به سلیقه شماست.

electrical-panels...
ما را در سایت electrical-panels دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sahar بازدید : 125 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 15:52

همه ما عاشق مسافرت هستیم و ترجیح می‌دهیم برای استراحت و فرار از شلوغی‌های روزمره، به مسافرت برویم و از بهترین تفریحات استفاده کنیم. یکی از بهترین مکان‌هایی که در ایران برای مسافران مختلف جالب است، جزیره زیبای کیش است.

جالب است که به این نکته هم اشاره کنیم که این جزیره تنها مورد توجه ایرانیان نیست و افراد مختلفی از کشورهای دیگر نیز به آن سفر می‌کنند. دلیل این علاقه زیاد، مناطق دیدنی و تفریحات جذاب آبی و غیرآبی است که در کیش وجود دارد.

یکی ازجالب‌ترین و تازه تاسیس‌ترین تفریحاتی که باعث شده تور کیش از تهران این روزها طرفداران زیادی داشته باشد، مجتمع پنگوئن کیش است. این مجمع ویژگی‌های خارق العاده‌ای دارد که در صورت آشنایی با آن‌ها، اشتیاق شما برای سفر به کیش و بازدید از مجتمع پنگوئن چندین برابر خواهد شد.

چرا مجتمع پنگوئن کیش طرفداران زیادی دارد؟

تمامی انسان‌ها نسبت به آب و هواهای مختلف علاقه نشان می‌دهند و در حالت کلی دمای هوای متعادل را دوست دارند ولی تجربه یک اکوسیستم و آب و هوای متفاوت در نقطه‌ای از ایران که به هیچ وجه نمی‌تواند چنین شرایطی را در حالت طبیعی داشته باشد، یکی از بهترین تجربه‌هاست.

آب و هوای کیش گرم و شرجی است و کسی توقع ندارد که حتی در سردترین روزهای سال هم برف را در این منطقه تجربه کند. مجتمع پنگوئن این موضوع را ممکن کرده است و زمستانی تمام عیار را در کیش برپا کرده است.

شما در این مجموعه می‌توانید انواع تفریحات برفی را در یکی از گرم‌ترین جزیره‌های ایران تجربه کنید. پیست اسکی، برف بازی، ساخت آدم برفی و بسیاری از تفریحات دیگر که تمامی آن‌ها روی تور کیش از شیراز تاثیر گذاشته است، در این مجتمع وجود دارند.

در ادامه با جزئیات بیشتر مجتمع پنگوئن کیش آشنا خواهید شد.

تمام چیزی که باید از مجتمع پنگوئن کیش بدانید

در سال 1397 مجتمع پنگوئن در کیش شروع به فعالیت کرد. ولی جذاب‌ترین بخش این مجموعه، یعنی پاک برفی، از سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرد. مساحت مجتمع پنگوئن 19000 متر مربع است.

می‌توان گفت که پارک برفی دبی ایده ساخت مجتمع پنگوئن بوده است. همانطور که می‌دانید در این منطقه امکان بارش باران وجود ندارد و زحمت زیادی نیاز است که چنین مجموعه جذابی در کیش ساخته شود.

شما تنها 5 ساعت نیاز دارید تا از امکانات تفریحی بی‌نظیر مجتمع پنگوئن استفاده کنید. در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم تا دلیل فروش  بی‌نهایت تور کیش از اصفهان را را متوجه شوید.

امکانات مختلف مجتمع پنگوئن کیشمجتمع پنگوئن کیش

پینگوفان

پینگوفان همان مکان جذابی است که از ابتدا در رابطه با آن صحبت کردیم. پترک برفی مجتمع پنگوئن، پینگوفان نام دارد. این پارک در طبقه منفی یک می‌باشد و دارای سقفی بلند با دیوارهای شیشه‌ای است.

تیوب ‌سواری، برف‌بازی، سورتمه‌ سواری، اسکی، اسنوبورد، ساخت آدم ‌برفی و ... تفریحات ارائه شده در پینگوفان است.

پینگو کافه

کافی شاپ جزء جدانشدنی هر مجموعه‌ای است که مجتمع پنگوئن نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. پینگو کافه، کافی شاپ این مجموعه دوست داشتنی است که می‌توانید انواع نوشیدنی گرم و سرد و همچنین کیک و دسر را سفارش دهید.

پینگو بیکری

پینگو بیکری جایی است که می‌توانید انواع نان، کیک، شیرینی و ... را به صورت کاملا تازه و داغ از آن خریداری کنید و لذت ببرید.

پینگو کافئین

شما در این قسمت از مجتمع پنگوئن می‌توانید انواع قهوه خارجی و شکلات را تهیه کنید. حتما می‌دانید که کیش یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید اجناس اصل ورداتی با کمترین قیمت است.

پینگو شاپ

قطعا شما نیز منتظر بودید تا با بخش تجاری و فروشگاهی مجتمع پنگوئن آشنا شوید. پینگو شاپ همان مکانی است که دوست دارید. شما می‌توانید در این مرکز خرید انواع و اقسام اجناس و اقلام مورد نیاز خود را پیدا کنید و دیگر نیازی نباشد تا برای خرید سوغاتی نگرانی داشته باشید.

پینگو هوم پلاس

اگر خواهید در جزیره کیش جایی را پیدا کنید که لوازم منزل و دکوری داشته باشند، بهتر است پینگو خوم پلاس را انتخاب کنید چراکه می‌توانید مارک‌های مختلف ایرانی و خارجی را در این مکان پیدا کنید.

پینگو فود

قطعا فودکورت یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر مجموعه‌ای است. فودکورت مجتمع پنگوئن نیز پینگو فود نام دارد و انوع غذاهای ایرانی و خارجی و خوراکی‌های مختلف و خوشمزه را می‌توانید در پینگو فود سفارش دهید.

هتل برفی پنگوئن

هتل برفی پنگوئن یکی از بخش‌های تازه تاسیس این مجموعه است. در واقع باید گفت که این بخش هنوز راه اندازی نشده که در آینده قابل اسقرار خواهد بود. این هتل دارای 16 طبقه و 124 اتاق اولین هتل لوکس زمستانی در ایران خواهد بود.

نتیجه‌گیری

شما در این مطلب با یکی از جاذبه‌های جزیره کیش یعنی مجتمع پنگوئن کیش آشنا شدید و با تمامی قسمت‌های مختلف آن آشنا شدید. در آخر اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که حتما برای رفتن به این مجتمع، از لباس گرم استفاده کنید تا دچار هیچ مشکلی نشوید.

electrical-panels...
ما را در سایت electrical-panels دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sahar بازدید : 118 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 15:38

اگر برای شما هم سوال پیش آمده که خرید عینک آفتابی زنانه برند Chopard با عدسی پلاریزه بهتر است یا بدون پلاریزه؟ باید بگوییم لنزهای پلاریزه بیش از لنزهای استاندارد 100٪ UV از چشم شما در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش محافظت نمی کنند. با این حال، آنها می توانند دید واضح تر و دقیق تری به شما بدهند و مقداری فشار چشم را کاهش دهند. اگر متوجه شدید که حتی زمانی که از عینک آفتابی استفاده می‌کنید، زیاد پلک می‌زنید، روی عینک آفتابی پولاریزه سرمایه‌گذاری کنید.

electrical-panels...
ما را در سایت electrical-panels دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sahar بازدید : 134 تاريخ : پنجشنبه 7 مهر 1401 ساعت: 15:00